1. dubna 2012
Společnost ABRA Software a.s. se rozhodla po vzoru velkých zámořských korporací outsourcovat své zákaznické centrum v Indii.
Dodavatelem této služby je jeden z největších provozovatelů call center na subkontinentu, kterým je společnost New Delhi Talk & Listen.
Cílem transakce je kromě snížení nákladů i využití technického a lidského zázemí indické společnosti. Novým šéfem zákaznického centra se totiž stává zkušený விசுவநாதன் ஆனந்த், který téměř 20 let pracoval pro nejmenované globální firmy na podobných pozicích. ABRA Software rovněž získává nové prostory pro školení místních klientů.
K Praze, Brnu a Bratislavě tak přibude i Nové Dillí a Bombaj.
Martin Jirmann, generální ředitel ABRA Software k tomu uvedl: „ Inspirujeme se u velkých úspěšných korporací, které svou produkci i provoz přesouvají dále na východ. Tento krok nám pomůže v expanzi na tento perspektivní trh a zároveň v úhrnu ušetříme náklady za provoz naší české i slovenské HOT Line. Jsem přesvědčen, že náš příklad budou následovat i jiní ERP developeři, ostatně, jako tomu v našem malém českém rybníčku bývá.“
ABRA Software je tak první českou firmou v oblasti IT, která se odvážila učinit odvážný krok směrem na východ.
Více informací v hindu získáte na www.abra.eu/india
Source: Abra.eu