Algotech oznámil převzetí Sugar Factory, českého dodavatele SugarCRM. SugarCRM je intuitivní systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, Customer Relationship Management), který umožňuje efektivní sdílení informací a komunikaci, včetně přesahu do obchodních procesů. Inovativní technologie CRM softwaru nové generace pomáhají automatizovat a optimalizovat obchodní procesy, snižovat náklady na obsluhu zákazníků a reakční dobu, čímž přispívají ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
„Akvizicí Sugar Factory navazujeme na tradici uzavírání partnerství se strategickými hráči na trhu podnikových technologií za účelem rozšiřování našeho portfolia. Díky integraci takto ceněného CRM systému, který využívají i podniky jako České Radiokomunikace či Fincentrum, budeme nyní schopni i těm nejnáročnějším zákazníkům nabídnout pomocnou ruku v další oblasti,“ říká František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech. „Stejnou cestou jsme se vydali i před 15 lety, kdy jsme uzavřeli strategická partnerství se značkami Avaya a Oracle, jejichž technologie jsou dnes spolu s Algo Cloudem pilíři našeho podnikání,“ dodává.
„Spojení se společností Algotech a rozsáhlé zkušenosti jejích expertů s podnikovými zákazníky z tak náročných oblastí jakými jsou například letectví, bankovnictví či zdravotnictví, je zárukou kontinuity a rozvoje služeb Sugar Factory. Přidanou hodnotu nového partnerství spatřuji i v technologiích a službách Algo Cloudu, díky nimž budeme schopni našim zákazníkům zajistit neustálý přístup k podnikovým datům a jejich efektivní správu. Moderní datové centrum a vlastní cloud umožní našim zákazníkům využívání kvalitní infrastrukturu bez velkých vstupních investic,“ říká Pavel Pohořský, Sugar Factory s.r.o.
Převzetí společnosti Sugar Factory bylo ohlášeno 17. května na Zákaznickém dni společnosti Algotech. Tradiční setkání se zákazníky organizuje každoročně Algotech ve spolupráci se svými partnery s cílem zprostředkovat technologické novinky v oblasti podnikových informačních a telekomunikačních systémů a umožnit podnikům podělit se o vlastní zkušenosti s implementací inovativních technologií, které jim přinášejí konkurenční výhody.