MANTA překonala počet 100 zaměstnanců a nadále rychle roste

Česko-americký startup MANTA ke konci roku překročil hranici 100 zaměstnanců napříč svým globálním působením, což je významný milník potvrzující růst společnosti v roce 2021.

Spolu s tím zaznamenala společnost MANTA v loňském roce významný nárůst zákazníků, neboť její špičkové řešení pro lineární zpracování dat zakoupily velké podniky v odvětvích, jako jsou technologie, finance, pojišťovnictví, média, zdravotnictví a automobilový průmysl. Díky tomu nyní tvoří 15 % jejích zákazníků společnosti z žebříčku Fortune 500.

„Do roku 2022 vstupujeme s velkým očekáváním, protože vidíme, že se datovým liniím a tokům začíná na trhu věnovat pozornost, kterou si zaslouží. Společnosti všech velikostí si více a více uvědomují hodnotu, kterou MANTA přináší tím, že jim pomáhá překonat slepá místa v jejich stále složitějších datových kanálech. Těším se na pokračující růst našeho týmu,“ řekl Tomáš Krátký, zakladatel a CEO společnosti MANTA.

Zároveň s růstem zaměstnanců, zaznamenala MANTA růst i v oblasti prodeje, zákaznické podpory, marketingu a inženýrství. Zvláštní důraz byl kladen na růst týmu zákaznické podpory, zaměřený na budování pevnějších vztahů se zákazníky a zajištění toho, že MANTA nabízí špičkovou kvalitu podpory, neboť vzhledem k technické vyspělosti platformy MANTA, je k jejímu nasazení ve stále složitějších datových prostředích organizací zapotřebí hlubokých odborných znalostí.

„Vzhledem k tomu, že digitální transformace obrovského počtu firem zvyšuje kritickou potřebu datových linií, zažívá MANTA rychlý růst,” řekl Shane James, viceprezident zákaznického oddělení. „Abychom s tímto růstem udrželi krok, potřeboval tým rozšířit právě v oblasti podpory zákazníků. Jsem hrdý na pokrok, kterého jsme v této oblasti dosáhli,“ dodal.

Manta působí v celkem pěti mezinárodních kancelářích v Praze, New Yorku, v Tampě a v loňském roce nově otevřela kanceláře v Dublinu a Lisabonu.