Nový vedoucí marketingu na palubě Asseco Solutions

Nového šéfa oddělení marketingu hlásí společnost Asseco Solutions. Stal se jím Petr Vondráček (*1975).Jeho přes dvě desítky let dlouhá praxe na různých manažerských pozicích v marketingu především v oblasti financí slibuje uplatnění zkušeností i neotřelého úhlu pohledu, čímž je známý.

Do společnosti Asseco Solutions, a.s.  nastoupil z NEY spořitelního družstva. Zastával zde pozici vedoucího oddělení marketingu a komunikací a podílel se například na velmi kladně hodnoceném loňském rebrandingu družstva.

Předtím pracoval na vedoucích marketingových pozicích například v mBank pro Českou republiku a Slovensko nebo téměř deset let na postech v Československé obchodní bance. Za svou profesní kariéru získal i některá významná ocenění.

„Nejvíce si vážím těch, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost,“ říká Petr Vondráček. „Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios. Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji,“ dodává.

Jeho koníčkem jsou děti – s dospívajícím synem právě řeší volbu střední školy s IT zaměřením a s mladší dcerou absolvuje vystoupení aerobiku na mistrovstvích po celé České republice.

Mezi své další koníčky řadí extrémní rockovou hudbu. V této oblasti byl v minulosti aktivní po obchodní a marketingové stránce. Dnes, jak říká, je vděčným spokojeným fanouškem a návštěvníkem festivalů.