Oracle Support Rewards umožňuje zrychlit migraci do cloudu a snížit náklady na podporu

Společnost Oracle oznámila nový program Oracle Support Rewards, který má zákazníkům pomoci urychlit migraci do cloudu a zároveň jim snížit náklady na podporu softwarových licencí. Pokud se zákazníci nově rozhodnou k nákupu služeb Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mohou nyní získat odměny, které sníží nebo dokonce zcela vykompenzují jejich platby za podporu u licencí softwaru Oracle v režimu on-premise (lokálně).

Díky tomuto programu získají všichni zákazníci, kteří využívají podporu licencí technologií Oracle, odměny (slevy) Support Rewards ve výši nejméně 25 centů za každý dolar uhrazený prostřednictvím univerzálních kreditů OCI. Zákazníci s neomezenými licenčními smlouvami (Unlimited License Agreements, ULA) ušetří ještě více – získají odměny ve výši 33 %. To znamená, že zákazník ULA s platbami za podporu licencí Oracle ve výši 500 000 dolarů může tyto platby zcela eliminovat, pokud na Oracle Cloud Infrastructure provede migraci pracovních úloh ve výši 1,5 milionu dolarů.

„Oracle Cloud Infrastructure je nejrychleji rostoucí částí podnikání společnosti Oracle. Vytvořili jsme jedinečnou platformu cloudové infrastruktury nové generace, Generation 2, na níž lze provozovat nejnáročnější kritické pracovní úlohy rychleji, spolehlivěji a bezpečněji než na našich on-premise systémech,“ uvedl předseda představenstva a technologický ředitel společnosti Oracle Larry Ellison a dodal: „Chceme většímu množství zákazníků umožnit využívat výhody naší cloudové infrastruktury nové generace. Program Oracle Support Rewards poskytuje zákazníkům snadný způsob, jak současně snížit výdaje na podporu softwaru a zároveň zvýšit rychlost zavádění cloudu.“

Ředitelé i celá oddělení podnikového IT se aktuálně nacházejí pod silným tlakem. Chce se po nich, aby prosazovali a zaváděli inovace, často však bez nových rozpočtů. Program Oracle Support Rewards vytváří větší hodnotu pro stávající zákazníky technologií Oracle a umožňuje, aby přijetí Oracle Cloud Infrastructure byl z hlediska nákladů ještě efektivnější. V zákazníkově účtu OCI se každý měsíc automaticky přičítají odměny za podporu a tento bonus lze využít kdykoliv.

Program Oracle Support Rewards se připojuje k programům Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud a nedávno spuštěnému programu Oracle Cloud Lift, jejichž cílem je urychlit digitální transformaci zákazníků a zároveň jim nabídnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost. Program Oracle Cloud Lift ve spojení s Oracle Support Rewards a již tak konkurenceschopnými cenami OCI umožňuje zákazníkům jednoduše a nákladově efektivně migrovat do cloudu více pracovních úloh.

„Společnost Oracle odlišuje své služby cloudové infrastruktury od konkurence tím, že se přesně zaměřuje na konkrétní potřeby zákazníků,“ řekl Dave McCarthy, viceprezident divize Cloud and Edge Infrastructure Services analytické společnosti IDC a dodal:  „Program Oracle Support Rewards v kombinaci s flexibilními a transparentními cenami jsou zásadní pro získání nových zákazníků a k urychlení adopce služeb Oracle Cloud Infrastructure.“

Výhody tohoto nového programu již využívají nejen zákazníci, ale i partneři společnosti Oracle, jako jsou společnosti Allegis Group, Cognizant a Experian. Partneři společnosti Oracle mají možnost těžit z ještě větší motivace zákazníků k přechodu na cloudová řešení. Poskytovatelé cloudových služeb mohou totiž úspory z programu Oracle Support Rewards převést na své zákazníky.