Společnost eobuwie.pl, která na českém trhu působí pod značkou eobuv a je lídrem v prodeji obuvi, tašek a doplňků ve střední a východní Evropě, zvolila pro plánování zásob a správu zboží cloudové řešení Oracle Retail. Plně funkční řešení nasadila během pouhých 13 týdnů.
Díky expanzi na nové trhy se firmě stále rozrůstají zásoby a sortiment obuvi a doplňků. S pomocí nového řešení bude firma schopná provádět integrovanější a chytřejší plánování pro všechny produktové řady a rostoucí sortiment napříč portfoliem jednotlivých značek.
„Naše investice do řešení Oracle nám umožňuje lépe uspokojovat poptávku zákazníků. Všude, kde se naši zákazníci rozhodnou nakupovat, mají nyní k dispozici nejnovější sortiment,“ uvádí Szymon Dąbrowski, obchodní ředitel společnosti eobuwie.pl S.A.
„Díky nové cloudové službě můžeme zlepšit plánování napříč různými kanály, trhy a segmenty zákazníků, a lépe tak podpořit naše rostoucí podnikání. Plánovači mohou proaktivně řídit proces open-to-buy pomocí nástroje Oracle Retail Merchandise Financial Planning,“ doplňuje Wiktor Miernik-Zdanowicz, vedoucí oddělení obchodních operací ve společnosti eobuwie.pl S.A, a dodává: „Naším cílem je trávit méně času ručním shromažďováním dat a více času analýzou a identifikací příležitostí zvyšujících ziskovost.“
Společnost eobuwie.pl zvolila řešení Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service provozované na infrastruktuře Oracle Cloud Infrastructure, protože nabízí unikátní možnosti plánování v oblasti obuvi a módy a při nasazení se již plně osvědčilo. Na implementaci řešení spolupracovala společnost Pronos, člen Oracle PartnerNetwork (OPN), která prokázala potřebnou znalost místního trhu i kompetenci ve vztahu k samotnému řešení. Díky využití „štíhlého“ (lean) přístupu k projektu společnosti eobuwie.pl a Pronos úspěšně implementovaly novou cloudovou službu za pouhých 13 týdnů.
„Zaměstnanci z IT oddělení a obchodní týmy nyní mohou spolupracovat prostřednictvím centralizovaného plánovacího procesu a dodávat přesnější objem zásob na základě jediné sady společných dat. Výsledně očekáváme, že maloobchodní prodejci dokážou zvýšit marže díky optimalizaci politiky slev a zásob na konci sezóny,“ komentuje Pawel Kowalewski, viceprezident společnosti Pronos.
„Naše řešení typu SaaS, tedy software jako služba, nabízí maloobchodníkům, jako je eobuwie.pl, konzistentní cestu k zavádění nejnovějších inovací pro plánování maloobchodu,” dodává Mike Webster, senior viceprezident a vrchní ředitel pro řešení Oracle Retail ve společnosti Oracle, a doplňuje: „Díky investici do řešení Oracle Cloud se společnost eobuwie.pl může soustředit na své hlavní podnikání a zároveň pro vylepšení plánování a správy zboží využít zabudovanou sílu strojového učení a umělé inteligence.“