Salesforce a Amazon Web Services pomáhají distributorům obsahu snadno zavádět, škálovat a personalizovat předplatné vysoce kvalitního streamovaného videa

Společnosti Salesforce a Amazon Web Services (AWS) představily nabídku, která kombinuje vysoce kvalitní technologii streamování videa s jedinečnými nástroji pro analýzu diváckých dat a zpětné vazby.

„Přilákat a udržet si různorodé publikum a zároveň poskytovat konzistentní a vysoce kvalitní video je jednou z klíčových výzev, které dnes distributoři obsahu čelí. Spolupráce Salesforce a AWS přináší komplexní mediální nabídku specifickou pro dané odvětví, která je určena pro služby přímého přenosu videa a živého vysílání. To distributorům obsahu umožňuje rozšířit jejich možnosti a zároveň jim pomáhá rychle zavádět nové nabídky služeb, jako jsou předplatitelské balíčky a produktové balíčky,” řekl Christopher Dean, viceprezident a generální ředitel divize Media & Entertainment & Media Cloud společnosti Salesforce. „Společně poskytujeme přizpůsobitelnou sadu škálovatelných a snadno nasaditelných nástrojů řízených umělou inteligencí, které dále pomáhají studiím, provozovatelům streamovacích služeb, publikacím a dalším uspokojit touhu po personalizovaném obsahu.”

Globální nabídka je založena na funkcích Salesforce Customer 360 a Media Cloud pro správu životního cyklu předplatitelů, včetně personalizace s využitím umělé inteligence (AI), zákaznických dat a analýzy, a na funkcích společnosti AWS v oblasti médií, dat, analýzy, AI a strojového učení. Technologie zefektivňuje způsob správy cesty předplatitele od registrace až po nové funkce služby, zajišťuje monetizaci obsahu, platby a oprávnění, podporuje poskytování dynamičtějších a cílenějších reklam a zlepšuje interakce se zákazníky a kampaně s cílem snížit jejich odliv. Výhody pro distributory obsahu zahrnují:

Integrovanější a personalizovanější zážitky: Distributoři obsahu mohou personalizovat zážitky diváků a zároveň podporovat získávání nových předplatitelů, generovat dodatečné příjmy a zároveň zvyšovat loajalitu, udržení a podporu zákazníků. Předplacená streamovací služba může například doporučit nadcházející placený obsah, například speciál profesionálního automobilového šampionátu pro předplatitele, kteří milují automobily, a zároveň integrovat nové modely poskytování obsahu – například živé vysílání – nad stávající předplacené služby.

Zvýšení retence díky dodatečnému přehledu o divácích: Distributoři obsahu mohou získat hlubší přehled o zapojení předplatitelů do obsahu, například o akcích kliknutí nebo o tom, co se jim líbí a nelíbí u konkrétních doporučení obsahu, která jsou jim servírována. Přístup k těmto poznatkům pomáhá personalizovat marketingové kampaně na míru zákazníkovi, což v konečném důsledku vede k jeho přeměně na dlouhodobějšího předplatitele. Pokud si například fitness video služba všimne, že angažovanost předplatitele začíná slábnout, může mu nabídnout lekce od jeho oblíbeného instruktora a iniciovat tak nové zapojení.

Konfigurovatelná platforma pro snadnou podporu zážitků řízených obchodem: Distributoři obsahu mohou snadno přizpůsobit zážitek, například zavádět a škálovat zážitky založené na obchodování s obsahem a cíleném umisťování reklamy. Značka může například provést umístění produktu ve videostreamu a umožnit tak divákovi nákup daného produktu současně se sledováním videa.

„S pokračujícím vývojem bude společnost Salesforce pokračovat ve spolupráci s AWS a inspirovat odvětví, aby zvážilo hlubší integraci mezi životním cyklem předplatitele a poskytováním videa D2C, identifikací a zapojením publika tak, aby byla monetizace jednodušší a nákladově efektivnější,” řekl Dean.

Technologie Salesforce a AWS již pomáhá řídit inovace a transformaci u některých nejuznávanějších světových značek – včetně společnosti NBC Universal – s cílem zvýšit loajalitu a angažovanost zákazníků a snížit náklady na vlastnictví streamovacích služeb D2C. Tato kombinovaná nabídka umožní distributorům obsahu všech tvarů a velikostí vytvářet inovativní, škálovatelné a ziskové nabídky pro diváky, které pomohou uspokojit poptávku spotřebitelů po obsahu.