Srdečně vás zveme na konferenci Social Media in Business

ABRA Software partnersky podporuje konferenci Social Media in Business, která se týká velmi žhavého tématu sociálních médií. Na konferenci získáte informace z virtuálního světa sociálních sítí, seznámíte se s ukázkami použití z praxe a dozvíte se, jak vám mohou sociální media pomoci právě ve vašem byznysu.

Akce je určena jak pro manažery, tak pro obchodníky, podnikatele a marketéry. Prostě pro všechny, kteří se zajímají o problematiku a novinky v sociálních mediích a spleti těchto sítí. Podíváme se také na konkrétní případové studie.
Stáhněte si konferenční leták. s detailními informacemi.

Začínáme ve čtvrtek 18. 4. 2013 od 14:00 v pražském kině ATLAS.

Registrujte se na www.socialmediainbusiness.cz

Cena pro prvních 100 účastníků je pouze 2 900 Kč bez DPH. Neváhejte s registrací a získejte výhodné ceny ještě dnes.

Na konferenci vystoupí řada zajímavých řečníků, mezi nimi například:


• Jiří Šlerka, vedoucí katedry Studie nových medií na FF UK s příspěvkem “Mohou stroje porazit na sociálních sítí lidi?”
• Vít Horký, zakladatel a CEO společnosti Brand Ambassy s příspěvkem “Zákaznická péče na sociálních sítích – Lepší začít ihned”
• Ze společnosti Social Bakers nás navštíví dva výborní řečníci a odborníci na problematiku sociálních medií – spoluzakladatel společnosti Lukáš Maixner, který pohovoří o tom “Jak analyzovat a zapojit uživatele v social media” a Pavel Bulowski, Territory Manager, který právě přicestoval z Asie ze Singapuru a poví nám o tom, “Jak měřit a analyzovat sociální svět”
• Jakub Hrabovský, který dlouhá léta pracoval ve společnosti Vodafone v Čechách a ve Velké Británii, kde byl vedoucí sociálních médií. Nyní pracuje ve společnosti Manage Social, která sídlí v Londýně – “Případové studie Vodafone UK”
• Další zajímavý řečník pozvaný ze Slovenska  ze společnosti Creative Department, Maroš Kemény, Strategic Director nám poví “Ako drivovať offline kampane Facebook aktiváciami”
• Za společnost Dark Side promluví Head of Client Service Milan Zvára s “Případovými studiemi Nescafé Dolce Gusto, OC Chodov a Černý Most, Activia.”
• Dále nás překvapí řečník Jan Perla Social Media Maniac se “Vztahy v B2B za pomoci sociálních médií” , který se vydal na sólovou dráhu a má nám opravdu co říci o problematice v sociálních mediích
• V neposlední řadě rádi opět uvítáme Marka Prchala Social Meda Challenger s příspěvkem “Facebook pro komerční značky dává smysl. Někdy. Někdy ne”.

Konferenci pořádá časopis DIREKT a agentura Dark Side.