Servismail Systému BYZNYS

Datum Modul    Popis zásahu 27.11.2015   CM Do číselníku souvztažností je možné definovat obchodní případ pro danou souvztažnost. 27.11.2015   CM V detailu obchodního případu je přidané tlačítko Poznámka, kde lze zadat strukturovanou poznámku. Pokud je obchodní případ vytvořený z obchodní příležitosti se zadanou poznámkou, je překopírována do obchodního případu. 27.11.2015   SK V […]

Servismail Systému BYZNYS

Datum Modul    Popis zásahu 27.11.2015   CM Do číselníku souvztažností je možné definovat obchodní případ pro danou souvztažnost. 27.11.2015   CM V detailu obchodního případu je přidané tlačítko Poznámka, kde lze zadat strukturovanou poznámku. Pokud je obchodní případ vytvořený z obchodní příležitosti se zadanou poznámkou, je překopírována do obchodního případu. 27.11.2015   SK V […]